global_citglobalΚαλώς ήρθατε στην εκπαιδευτική μας πύλη. Σκοπός αυτού του διαδικτυακού τόπου είναι να δημιουργήσει ένα διαδικτυακό περιβάλλον προβληματοκεντρικής μάθησης, για την διαπραγμάτευση θεματικών ενοτήτων στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη με τη βοήθεια της υπερμεσικής τεχνολογίας. Στο συγκεκριμένο τομέα, θα βρείτε ολοκληρωμένα διδακτικά πακέτα και μαθησιακές δραστηριότητες, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων.
ΗμερομηνίαViews
Total1752
Σα. 231
Πε. 211

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ, Κόρινθος, Σεπτέμβριος 2010

Αικατερίνη Μαυραντωνάκη, Βασίλειος Μακράκης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Περίληψη

Η παρούσα εργασία περιγράφει την εφαρμογή δύο θεωρητικών προσεγγίσεων στη μαθησιακή διαδικασία. Η πρώτη αφορά στη χρήση των ΤΠΕ ως γνωστικών εργαλείων και η δεύτερη στη σύλληψη της Ζώνης της Επικείμενης Ανάπτυξης κατά την ομαδική εργασία με την αξιοποίηση των ΤΠΕ. Το μάθημα στο οποίο εστιάζει η μελέτη είναι η ιστορία της Στ’ Δημοτικού. Παρατηρήθηκε ότι οι ΤΠΕ αξιοποιήθηκαν ως γνωστικά εργαλεία, αλλά όχι πάντα με τον αναμενόμενο, από τις θεωρητικές παραδοχές, τρόπο. Διαπιστώνονται κάποιοι τύποι συνεργασίας κατά τις δραστηριότητες και προτείνονται δύο βασικές παράμετροι για τη διαμόρφωση των χαρακτηριστικών της συνεργασίας: η
μορφή της δραστηριότητας και τα ενδιαφέροντα των μαθητών.

Λέξεις-κλειδιά: γνωστικά εργαλεία, Ζώνη της Επικείμενης Ανάπτυξης, ΤΠΕ, χάρτες εννοιών

Πλήρες κείμενο δημοσίευσης ΕΔΩ

Σύνδεση

Συνδεδεμενα Μελη

Έχουμε 40 επισκέπτες συνδεδεμένους