global_citglobalΚαλώς ήρθατε στην εκπαιδευτική μας πύλη. Σκοπός αυτού του διαδικτυακού τόπου είναι να δημιουργήσει ένα διαδικτυακό περιβάλλον προβληματοκεντρικής μάθησης, για την διαπραγμάτευση θεματικών ενοτήτων στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη με τη βοήθεια της υπερμεσικής τεχνολογίας. Στο συγκεκριμένο τομέα, θα βρείτε ολοκληρωμένα διδακτικά πακέτα και μαθησιακές δραστηριότητες, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων.
ΗμερομηνίαViews
Total750
Σα. 181
Πα. 101

«Εκπαίδευση και Πρακτική με το Ελεύθερο Ανοικτό Διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)»

Σπύρος Παπαδάκης, Γιώργος Πασχάλης, Ελένη Ρώσσιου, Νίκος Δόβρος

Η εισήγηση παρουσιάστηκε στο 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας (Βέροια-Νάουσα, 23,24,25 Απριλίου 2010

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η αναζήτηση πρότυπων σχεδίων διδασκαλίας, ολοκληρωμένων μαθημάτων και καλών πρακτικών που μπορούν ελεύθερα να προσαρμόζονται στις ανάγκες των μαθητών και να εφαρμόζονται άμεσα στην τάξη είναι ζητούμενο από τους εκπαιδευτικούς. Το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (Learning Activity Management System, LAMS) είναι ένα Διαδικτυακό Ελεύθερο Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (ΕΛΑΚ) που υποστηρίζει τη  σχεδίαση, συγγραφή, διαχείριση και εποπτεία της εκτέλεσης μαθημάτων με τη μορφή ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων.  Το LAMS μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως αυτόνομο σύστημα, είτε διασυνδεδεμένο με άλλα Συστήματα Διαχείρισης Μαθημάτων όπως ως το Moodle, Sakai, Blackboard κ.α.

H παρούσα εργασία (tutorial & workshop) περιλαμβάνει μία σύντομη παρουσίαση του LAMS και την υλοποίηση επιμόρφωσης εκπαιδευτικών με συμμετοχικές βιωματικές πρακτικές ασκήσεις στο σχεδιασμό, τη συγγραφή και προσαρμογή υπαρχόντων ψηφιακών μαθημάτων, τη δημιουργία και εποπτεία τάξεων για διευκόλυνση κα υποστήριξη της δια ζώσης διδασκαλίας, την εξ αποστάσεως και τη μικτή μάθηση. Επίσης, γίνεται επίδειξη των δυνατοτήτων ανεύρεσης, προσαρμογής για επαναχρησιμοποίηση, δημοσίευσης και διαμοίρασης έτοιμων μαθημάτων από τη διεθνή κοινότητα του LAMS. Το εργαστήριο θα ολοκληρώνεται με συζήτηση σε ομάδες, σχολιασμό, προτάσεις και συστάσεις στην ολομέλεια για κριτική προσέγγιση απέναντι στη χρήση ελεύθερων ανοικτών μαθησιακών πόρων και της διαδικτυακής τεχνολογίας στην εκπαιδευτική πράξη.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: LAMS, Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης, Σχέδιο Διδασκαλίας, Ψηφιακό Μάθημα, Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι

Πλήρες κείμενο δημοσίευσης (Ηλεκτρονικό περιοδικό του e-Δικτύου – ΤΠΕ, τεύχος 0)

Σύνδεση

Συνδεδεμενα Μελη

Έχουμε 22 επισκέπτες συνδεδεμένους