global_citglobalΚαλώς ήρθατε στην εκπαιδευτική μας πύλη. Σκοπός αυτού του διαδικτυακού τόπου είναι να δημιουργήσει ένα διαδικτυακό περιβάλλον προβληματοκεντρικής μάθησης, για την διαπραγμάτευση θεματικών ενοτήτων στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη με τη βοήθεια της υπερμεσικής τεχνολογίας. Στο συγκεκριμένο τομέα, θα βρείτε ολοκληρωμένα διδακτικά πακέτα και μαθησιακές δραστηριότητες, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων.
ΗμερομηνίαViews
Total42764
Τε. 265
Τρ. 256

Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS
Δρ. Σ. Παπαδάκης
Καθηγητής Πληροφορικής
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Περίληψη

Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) αποτελεί σήμερα ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την υποστήριξη της εκπαίδευσης. Το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) βασισμένο στις αρχές τους σχεδιασμού μάθησης (learning design) παρέχει στους εκπαιδευτικούς ένα Ελεύθερο Ανοικτού Κώδικά Διαδικτυακό Λογισμικό (ΕΛΑΚ) για την ανάπτυξη και εποπτεία ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων. Παρέχει στους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα εύκολης ανάπτυξης σεναρίων μάθησης τα οποία μπορούν με κατάλληλες άδειες (Common Creative) να διανέμονται ελεύθερα και αφού προσαρμοστούν να επαναχρησιμοποιούνται σε διαφορετικά πλαίσια και συμβατά με το πρότυπο IMS-LD συστήματα. Η εισήγηση αυτή παρουσιάζει τις κοινότητες μάθησης και πρακτικής και το σχεδιασμός μάθησης ως πλαίσιο για τη δημιουργία ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων για την προώθηση του ιδανικού της ανοικτής εκπαίδευσης. Προτείνει ως εργαλείο ανάπτυξής, διαμοίρασης, επαναχρησιμοποίησης και διαχείρισής τους το LAMS.
Λέξεις κλειδιά: LAMS, Σχεδιασμός Μάθησης, Κοινότητα Μάθησης και Πρακτικής.

Πλήρες κείμενο εισήγησης

Σύνδεση

Συνδεδεμενα Μελη

Έχουμε 10 επισκέπτες συνδεδεμένους